:)

heej :)

idag var vi ju på gymnasie mässan. det var jätte mycket folk och ganska rörigt tyckte jag. fast det var ändå bra så man fick se lite av alla skolor. jag vet varken inriktning eller gymnasie jag ska börja på...

förresten i går var första repet på lucian. alla vi fyra här på bloggen ska vara med i luciatåget plus typ jätte många i grann klassen. det är ju sista året ;)

nu måste jag göra mitt so hemprov.. har typ inte skrivit nåt :/
egentligen skulle jag rida idag, men har varit sjuk (även fast det typ är helt bra nu) men har oxå mycket plugg som måste göra, så kunde tyvärr inte rida idag :(

skriver mer sen. hejdå :) // josse



en bild på mig och min förra sköthäst Exxon <3 (gammal bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0