josse här :)

nu har jag kommit hem från skolan. gjorde typ ingenting idag.. kommer inte bli klar med den där saken i skolan, pratar nästan hela tiden med alina, sandra och alla andra, så får ingenting gjort. imorn har jag bestämt att jag ska sitta ensamm och jobba :)
nu hade jag tänkt att börja med teknikuppgiften (fast så kmr det inte bli, orkar inte) :)

imorgon ska jag rida :D har missat två gånger så det var tre veckor sen jag red nu :O
det ska i alla fall bli jätteroligt, har saknat hästarna (a)
hoppas bara det inte är teori, för då får jag damp...

nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske kolla på tv. juste, one tree hill börjar snart (tror halv fyra), det vill jag se på eftersom min älskling är med :D
hejdå <3


kolla vad snygg.. :O


Kommentarer
Postat av: Ss

Han är snygg, men jag vet några snyggare :)

2009-11-25 @ 16:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0