dagen

idag i skolan kom en kille och berättade om förintelsen för alla 9:or. han hade inte själv varit med i just koncentrationslägrena, men han hade varit med om ghettot och mycket under den tiden..
jag tyckte jättesynd om han när han berättade. tänk själva att ha varit med om en sån sak som liten, och förlorat släktingar, familjemedlemmar mm och sedan nu få berätta om allt..
resten av dagen fortsatte vi att arbeta med fördjupningen. jag håller på med förintelsen.

just nu sitter jag bara och lyssnar på musik.
om ca en timme ska jag åka på öppet hus till två skolor, tyresö gymnasium och nackademin norra. hoppas nån av skolorna verkar bra :)
jag har inte riktigt bestämt mig för vilken inriktning jag vill gå, men är nästan helt säker på att jag ska välja program samhälle. det är ju så svårt att välja program, inriktning och skola. finns ju hur mycket olika som helst :S

jag tycker ni som läser ska börja komentera lite mera. ni kan ju skriva eran bloggs namn så kan även vi kommentera på eran blogg :)

hejdå så länge <3

vill verkligen åka utomlands nu. längtar tbx till grekland, var där i sommras med familjen.
på bilden: jag, mamma, jonas (min brorsa)


Kommentarer
Postat av: Anonym

det skulle vara helt underbart att få åka utomlands nu när det är så kallt och mörkt ute :)

2009-11-24 @ 20:18:04
Postat av: Josse

aa eller hur. håller med!

2009-11-25 @ 14:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0