Då var det dags att säga godnatt :)

Jaaaaa, nu ska jag sova. :)
Så nu är de dags för godnatt inlägget haha :P

Jag har inte gjort så mkt idag så. jag var ute ett tag och sen hemma hos nån men tänker inte säga mer.. :P

Men jag måste sova nu.. Jag skriver imorn om hur dagen bliir :):)

Kolla vad söt, man får adoptera dom här barnen över sommaren i spanien, Dom tar dom till spanien från andra länder. De var jätte gulligt när han kom, första dagen blev han jätte förvånad och glad när han såg att de kom vatten från en kran.. där stod han resten av dagen och höll på med den.. Han hade aldrig tidigare sett rinnande vatten från en kran. Han är jätte gullig<3 visst är han?   






Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjuuuue! Ville bara säga att er blogg är grym tjejer!

Dessutom så undrar jag ifall ni kan skriva /"namn" på slutet av inläggen, alltså sne sträck och sen erat namn så man vet vem det är som har skrivit inlägget :)

Annars är er blogg jättebra, dessutom så såg några av er idag på gymnasiemässan :)

2009-11-19 @ 16:11:02
Postat av: Anonym

Haha jag märkte nu att man ändå ser vem det är som har skriivt inlägget för det står tydligen era namn där nere, som kategorie :)

Ursäkta, haha. Ännu en gång, ni har en jättebra blogg! Ville faktiskt gå fram och hälsa idag när jag & några kompisar till mig såg er men det gjorde vi inte. Visste inte riktigt hur ni skulle reagera :)

2009-11-19 @ 16:15:02
Postat av: Rox

the supervvomen are getting famous :O

2009-11-19 @ 16:23:14
Postat av: Tove

Kul att man blev igenkänd :) Du kanske skulle kommit fram och hälsat men jag vet ärligt inte heller hur jag skulle reagera :P visste inte att så många kollade på våran blogg

2009-11-19 @ 17:04:44
Postat av: Josse

det skulle bara vara kul om du hade kommit fram och sagt något:)

och kul att du gillar bloggen :)

2009-11-19 @ 18:49:23
Postat av: Sandra

hahha :D det hade vart kul om ni hade kommit fram och sagt nått.. Helt ärligt jag skulle ha blivit chockad men de hade varit kul hhahaha jag skulle säkert ha börjat skratta.. åt ingen anledning :P :):)

2009-11-19 @ 21:14:43
Postat av: aliinuuu

du kan ju hälsa på oss nästa gång du ser oss. de skulle bli ruuligt ju höhöhöhö :):)

2009-11-21 @ 01:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0