borta bra men hemma BÄÄÄST!!

kom hem för exakt 20 min höhöhöhö
slå rekordet tönt
jag har hunnit ät och nu är de bara att dusch
sen titta på ANDRA AVENYN!!
hahaha mannen du kommer aldrig att slå mig
jag har sätt varenda avsnitt från 1 till 167 hahaha
tänk er att jag har suttit och kollat på de i 7348 minuter
hahhahhahah de visste inte ni om mig va??
mhm de tyckte du va bra...
jallafall skriver sen när jag ska sleeeeepa mig hihihi


vem älskar tårta?
jag och alexandra ÄLSKAR tårta!!
vem ärlskar du?
jag ÄLSKAR alexandra!!


Kommentarer
Postat av: erika

älskar er blogg tjejer. den är så bra

2009-11-25 @ 14:46:48
Postat av: Ss

Hehe tack :)



Alina tog pontus tårta.. typ? hahah XD

2009-11-25 @ 16:03:04
Postat av: hahaha nej de va ailin.. hahhah fan va sur han blev

2009-11-25 @ 16:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0