back home

Heej alla :)

Nu är jag tillbaka hemma från ridningen och tänkte blogga lite.
Idag hade jag kemiprov i skolan och jag tror det gick ganska bra. Jag har förstått allting på lektionerna och det som står i boken. Så basfrågorna kändes bra men det blev lite klurigare då man skulle tänka själv och fundera mer (mvg-frågorna)

Imorgon är det prov igen, den här gången matte. det går inte att "plugga" så bra till ett matteprov, det bästa är att jobba i boken på lektionerna som jag tyvärr inte har gjort så bra med tanke på att jag har varit sjuk :/
Jag ska också efter skolan åka nånstans och köpa örhängen till Filippa. Hon skulle köpa en present till mig och jag hade inte gjort det till henne tidigare iår så jag ger henne en present samtidigt :)

Sedan mot kvällen ska jag på bio och se 2012 med min bror, min kusin och farfar :)


kanske blir jorden såhär om tre år.. vad tror ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0