aliina häära

Längtar till fredag bara för att se min dotter växa :):)

de va ett tag sen. har saknat er mina lästare. höhööh driver
iallafall i dag var de tisdag och gissa vad?
jag hade kemiprov... -.-
jag tror de gick rätt bra men vi får sa. bäääbäää :):)
i skolan hände inte de så mycket. 
 
VIKTIG INFO
efter som att våra läsare gillar att läsa bloggen med bilder så kommer vi ta kort bara för er. mener uppgift är att kommentera..

Dagens Fråga
vill ni att vi ska ha fråge stund här på bloggen?


Kommentarer
Postat av: Anonym

visst så kan vi börja kommentera er blogg ifall ni tar bilder och så i skoan :D

2009-11-17 @ 17:21:19
Postat av: tove

okej bra dära :) men tycker ni att vi skulle ha frågestund?

2009-11-17 @ 19:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0