28/11

Heej :)
Idag var jag på öppet hus på gymnasiet klara södra. Det verkade jättebra faktiskt och jag gillade själva miljön eller vad man ska säga:)
Igår var Sandra och Alina hemma hos mig första gången efter flytten. Vi gick till en ungdomsgård här, den såg nice ut men det var inte så jättekul därinne, kan bero på vilka som är där och sånt :)
Ikväll ska jag inte göra så jättemycket, bara ta det lugnt tror jag.

I torsdags när jag skulle rida var det teori -.-
Det är inte kul, men bra att kunna. Min ridlärare red på min förra sköthäst och visade några saker. Lärde mig faktiskt mycket ändå :)

Nu ska jag nog kolla på tv :)

Hejdå


I sommras på landet med tjejerna, skit kul att åka ring :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0