20/11 Toves birthday :) (igår)

HeyHey :)

Ni har redan hört om gårdagen men nu vill jag också berätta hehe :P
Vi hann inte blogga igår :s

Vi hade en najs kväll :) Först så var det toves födelsedag hela dagen och de gjorde dagen lite roligare :p 
Vi var och åt på pizza hut och sen var vi på bio och såg new moon
Den var/är jätte bra i jämförelse med den första,

Ni skulle ha hört alla (utom vi) hur de skrek när man fick se edward haha och eftersom de skrev när edward kom upp så skrek vi när Charlie (Bellas pappa) kom upp hahhahha :D  Alina bet nästan av min hand när hon såg jacob... :s :P

Iaf sen efter bion så åkte vi tbx till Årsta och var i Årsta resten av kvällen :P
Vi hade en rolig kväll som sluta med att jag och josse sov hos Tove :)

JAG VILL SE FILMEN IGEN!!! :D :D

Om ni borde henne vem skulle ni satsa på? Jag skulle lätt satsa på Jacob <3




hörs <3

Kommentarer
Postat av: Lava

Jag dööööör, hur kan en film vara så fantastisk???

2009-11-21 @ 23:32:17
URL: http://lavass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0