05/11 - 15 dagar kvar

Jag sitter fortfarande hemma och är sjuk.. det kan vara skönt att slippa skolan men jag hoppas ärligt att jag inte missar så mycket, så jag inte ligger efter sen.

Jag har förresten inte lagt upp bilder från helgen som va, sa ju att jag skulle göra det.. så här kommer dom:

josse
söta josse i mitt rum
alina
alina kollar mina priser ;)
jag och alina
jag och alina skjutsar josse i vagnen
ailin
söta ailin
jag och sandra
jag och sandra - de va ju halloween :P
hanna, alina, josse
folkets hus
här gick det inte att fota med min kamera längre, dålig kvalité :/

15 dagar kvar..

hejs svejs <3 /Tove


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag väljer att sitta exakt i mitten ;)

2009-11-05 @ 14:02:02
Postat av: Tove

du jag har redan paxat att sitta längst ut i mitten till skärmen :P det är ju min födelsedag you know

2009-11-05 @ 22:33:42
Postat av: Anonym

a okej visst, men bara för att de är din födelsedag :P jag sitter bredvid dig <3

2009-11-05 @ 23:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0