WIII DE LOV!!

Tjaa, ska dra med mina två tjejor till sickla. Vi ska kolla runt lite.
Vet ni de bara 2 dagar kvar till julisen!! jippi!! hahahah vilken tönt jag har blivit.
Igår var de en chill hemma hos mig med grabbarna o tjejorna <3<3
Vi gjorde lite olika saker som ni kanske redan vet..

Varför har ni läsare slutat kommentera? :(:(
Det är jätte tråkigt att blogga utan kommentarer.
Igentligen skulle jag lagga upp en bild på min outfit. Men de blev kans så jag palla inte..
JUSTE i lördags när jag och Jossan var i farsta hahah ja gå såg jag Patrik från riverside.
 HAHAHHA jag blev helt galen'
HEJDÅ HEJDÅ HEJDÅ HEJDÅ HEJDÅ HEJDÅ HEJDÅ HEJDÅ HEJDÅ HEJDÅ HEJDÅ HEJDÅ!



Rihanna - Hard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0