tänk på era vänner <3

har ni ibland tänkt på att ni saknar så otroligt många?
jag har iaf det, gör det just nu..
det finns så många jag saknar. vissa träffar man ju inte lika ofta som andra, och vissa träffar man inte alls längre.
för mig finns det personer som jag träffar rätt så ofta, personer jag träffar dagligen, personer jag träffar några gånger per år. det är till och med några jag inte träffat på flera år :O
jag önskar att det var som när man var liten, man kunde vara med alla sina kompisar samtidigt utan att några av ens kompisar tyckte illa om några andra och man hade alla vänner i närheten.
jag ångrar så mycket att jag tappat kontakten med några personer som betydde så mycket för mig förut, ex min första kompis <3

jag är iaf glad att jag har dom vänner jag har, även fast jag vill ha dom jag hade då oxå.
man borde tänka lite oftare på hur underbara vänner man verkligen har, ta åt er alla mina älsklingar, för ni betyder verkligen (: ♥

                                               


Kommentarer
Postat av: tove

åh va fint inlägg <3

2009-12-08 @ 20:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0