svar på frågorna

Favorit godis?
S: blubbliz
A: colaflaskor
J: choklad
T: salta skallar
Vad föredrar ni att göra på vardagar?
J: rida och vara med kompisar
A: träna och vara med familjen och vänner
S: vara med kompisarna
T: vara med mina vänner
Vad föredrar ni att göra på helger?
Ha kul!!
Vad tycker ni om er skola och klass?
A: sämst!
T, S, J: skolan är inte så bra men klassen gillar jag
Vem anser ni ha mest kläder?
Alla har ungefär lika mycket
Vilka hårfärger har ni alla haft och vilken trivdes ni bäst i?
T: naturliga :D
J: tonat rött och mörkbrunt. Bäst är mitt naturliga
A: tonat rött, färgat blondt, brunt och guldfärgat. Bäst med det naturliga
S: slingat blondt. Bäst med det naturliga
Vilken tid vill ni återuppleva ännu en gång?
S: i femman och alla fredagar ;)
T, A, J: när jag var liten
Vilken gymnasieinriktning är ni mest intresserade av?
S och A: samhällsekonomi
J: sam-beteende
T: naturbruk eller sam
Vad hade ni för betyg förra året och vad har ni för betyg denna termin?
Ingen vill säga betygen
Vad säger ni när allting känns dåligt/jobbigt till er själva?
T: det blir väl bättre igen
A: ^ vilket skämt! ^
S: Jag fixar det!!
J: jag vet inte
Vad har ni för motto?
vadå motto?
Bästa skönhetsråd?
Raka av dig håret på huvudet.
Fördelar: du behöver inte tvätta huvudet lika ofta, kamma dig, göra olika frisyrer varje dag, platta/locka håret. Du får inga löss, skönt huvud.
Hur beslöt ni er till att börja blogga?
Vi ville starta en blogg tillsammans
Har alla ni er naturliga hårfärg?
Nej
Är ni rädda för döden?
Alla längtar
Hur många gånger har ni varit fula?
Alla är alltid fina
Tycker du alina att du är snyggare en dom andra som bloggar?
Nej, alla är lika vackra :):)
Hur gamla är ni alla?
15
Vad längtar ni till mest just nu?
S: julafton och helajullovet
J: jul
A: tjejernas egna julafton, julafton, nyår och min födelsedag! Glöm inte att gratta mig också
T: julen :)
Har ni varit kära?
Ja
Hur långa är ni?
A: 1,69
J: 1,65
S: 1,61
T: 1,75
Vad har ni för skostorlekar?
S: 39/40
A: 39
J: 39
T: 40


Tove, Sandra, Josefin och Alina


Kommentarer
Postat av: Väldigt trogen läsare

Några till frågor:

Har ni någonsin gillat någon i er klass eller skola (mer än vän) isånafall, vem/vilka då? :)

Är någon av er inte oskuld? Vem isånnafall.

Föredrar ni brunetter eller blondiner?

brunögda eller blåögda?

beskriv er bästa dag i erat liv hittils?

2009-12-09 @ 09:54:58
Postat av: Tove

Jag tror inte att frågorna är sådanna frågor som man vill svara på så att alla ser..

JAG kan iaf svara att jag har gillat någon mer än kompis i skolan och i klassen, att jag tycker hårfärg och ögonfärg inte spelar någon roll och att jag inte riktigt vet vilken min bästa dag har varit.

:):)

2009-12-09 @ 17:47:52
Postat av: Sandra

Tyvärr så är det så att vissa frågor vill man inte svara på..men jag kan nog svara på vissa :)

ja jag har gillat någon i vår skola men jag vill nog inte säga vem :P



Jag föredrar inte några; men det är väldigt fint/snyggt när en brunett har ögon som lyser upp och du förstår vad jag menar? Men det är också jävligt het när en blond kille är solbrun och har ljusa ögon, Så ja det är lite olika :P



Bästa dag? Vet inte riktigt :)

2009-12-10 @ 20:36:40
Postat av: josse

jag håller med er båda :)

tycker samma sak och så :P

2009-12-11 @ 12:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0