söndag 6/12


Idag har jag köpt julklappar som jag hade planerat :D det känns så skönt att det mesta är avklarat. Jag har köpt färdigt till pappa, marcus, farmor, farfar och mormor. Har kvar att köpa till mamma och till sandra.
Vi har valt att dela upp julklapparna mellan kompisarna, vi drog varsin lapp där det stod vem man skulle köpa en present till och jag fick sandra :)

Jag köpte även en klänning och leggins från gina tricot till mig själv. Någon mer som ofta shoppar på gina?
https://www.ginatricot.com/se


Kommentarer
Postat av: Josse

ta kort och lägg upp, vill se :)

2009-12-06 @ 19:33:18
Postat av: Tove

jag har lagt dit en länk istället, jag orkar inte hålla på att flytta över bilder och grejer :P

2009-12-06 @ 22:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0