SNART LOOV!!

Tänkte blogga lite nu..
Idag var de lugnt i skolan. Allt gick bra och jag skrev färdigt min svenska uppsats och blev ganska nöjd med den.
Efter skolan drog jag snabbt till lilje. Ville verkligen köpa en söt kofta som TWIN vet.. 
HAHAHH och nu är den MIIIN!
I lördas var vi tjejer i Forum Nacka. Vi skulle köpa olika saker. Jag köpte en fin julklapp till min son Josef och den vackraste affichen till mig. Sen vi 2 skulle vi alla äta, men jag väntade på Sandra som stod i kassan medans resten åt. Vi kom till de halv 3. HAAHHAH vi hade gått runt i hela centrum för att hitta Burger King.

Snart är de jullov!!
vad ska ni göra då?
Fredag 18: fira tejernas jul hos twini
Torsdag 24: Fira julafton med familjen
Fredag 25: Fira julafton med familjen och kompisar? Inte säkert.
Torsdag 31: Fira nyår med brudarna och kanske några mer. Skriv en kommentar om ni vill vara med?:):)

Har inte så mycket planerat för jul. De kanske finns någon som vill träffas?
HAHAHHA första gången i mitt liv jag skriver så mycket på en skit sida!! MÅSTE FIRAS!
Lyssnar på den just nu


Kommentarer
Postat av: linda

vrf e de inte säkert att du kmr den 25:e??? de kmr bli tråkigt utan er :D

2009-12-15 @ 18:48:33
Postat av: Anonym

lägg upp foto på tröjan!!

2009-12-15 @ 20:46:07
Postat av: Anonym

jag visste inte vilken dag de skulle bli

2009-12-15 @ 21:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0