sista dagen före jullov!!

Helluu :)

Imorn får vi jullov :) jag är jätte glad :)
Okej visst, jag vet att vissa redan fick lov i tisdags men men :P

Idag som ni vet hade vi julpyssel i skolan och till skillnad från Josse så blev min ganska bra :)
Det var en ganska kul skoldag :P

Sen på eftermiddagen åkte jag och Tove till globen vi kollade runt lite,
hon köpte lite saker och jag köpte en kjol.. lägger kanske upp bilder senare
men vi hade iaf kul :)
Alina skulle ha följt med men hon mådde dåligt så hon orkade inte :(
hoppas hon inte blir sjuk <3

här kmr lite bilder av dagen.. Ailin är fotografen <3


Skolgården på morgonen...


Vi fick göra pepparkakshus :) (inte min)

Vi fick göra dekorationer och julkort :)

Här är några när de pysslar lite (a)

ska sova nu godnatt <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0