planer för de kommande dagarna

Imorgon ska Hanna, Amina och kanske Josse följa med och kolla på när jag rider och även hälsa på hästarna :) Innan ska vi äta på donken

På fredag är det luciafirande i skolan då jag ska vara tomte :) Fram mot kvällen den dagen tror jag att det blir en kväll med vännerna

På lördag så ska jag shoppa både julklappar och lite kläder med Josse och Sandra (vet inte om det blir några fler). Jag behöver fortfarande köpa julklappar till mamma, Sandra (jsg vet inte riktigt hur eftersom Sandra kommer vara med) och en 100-kronors till någon i släkten. Vi har liksom tänkt att alla köper en julklapp för ungefär 100 kronor och som ska passa alla i släkten, sen väjler man klappar på ett roligt sätt

Som sagt ska jag fira julen uppe i Sälen med min familj, moster + kusiner och farmor & farfar


gammal bild från sälen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0