nya inlägg?

Heyhey :)

Jag kmr inte på så mycket att skriva om, det är därför jag bloggar så lite :p
Det känns lite onödigt att bara skriva ett inlägg om vad jag har gjort idag och så.

Ni får gärna ställa fler frågor till oss och om de blir tillräckligt många
så kan vi göra ett inlägg igen med svaren annars så kommer
svararen  som kommentarer :)

Imorgon är det lucia i våran skola, och vi som är med ska vara där kl 7:15.. "/
som ni kanske förstår så kommer jag gå lägga mig nio :P
Jag ska vara tomte, de ska nog de flesta vara.

Men sen så börjar helgen!! Helgens planer har jag ingen aning om,
men de blir säkert kul om inte, så är helgen alltid skön fast man inte gör något :p

Hörs ska gå lägga mig nu, jag laddar säkert upp bilder från lucian i nästa inlägg :)
Ha de bra Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0