julklappshoppning

Idag ska jag till stallet och hoppa en sorts tävling fast med låga hinder och enkel bana. Man ska också ha med sig en julklapp som man sen delar ut så alla som var med får en :) Jag ska hoppa Gamal <3


Igår på förmiddagen var jag i forum nacka med Alina, Sandra, Josefin och Ailin, för att köpa julklappar. Det var mysigt att umgås med kompisarna fast det blir inte så bra om man är så många för alla vill gå till olika ställen hela tiden, så man splittras lätt. Jag fick iallafall tag på några klappar men har fortfarande några kvar (som till Sandra t.ex.)
Efter det hade jag träning som gick bra :)
Fram mot kvällen kollade vi på film hemma hos mig, med rätt många personer :P Jag har inte inga bilder från det men när Ailin (fotografen) lägger ut på facebook så kan jag lägga in bilder :)



SES <3 /Ttt tovee


Kommentarer
Postat av: A to the lexandra

yeeees äntligen lite bilder från er vardag/helg :D

2009-12-13 @ 13:18:06
Postat av: micke

det är en fin häst du har där.

2009-12-13 @ 21:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0