i'm back

hej hej :)

har inte bloggat på nästan en vecka nu, men har inte haft tid när det varit jul och folk varit här hela tiden..
i torsdags kom släkten hit och vi firade jul som dom flesta.
jag fick en tv, plattång (som man även kan locka håret med), en mascara och två tröjor :)
bilder kommer sen, har inte hunnit lägga upp dom än :)

på fredagen åkte våran lilla släkt hem till min kusin och kollade på hennes lägenhet som var jättefin. resten av dagen var vi här hemma och hade kul :)

i lördags åkte jag, mamma och min brorsa till kungens kurva. vi kollade på en möbelaffär, ikea och några andra affärer. vi köpte ganska mycket faktiskt:
byrå till mig och min bror, hyllor som man sätter på väggen, en dubbel luftmadrass, en lång kabel till min tv och sen massor med små saker på ikea :)
lägger upp foton på vissa sen...

igår kom hannah, towe, lisa och marre hem till mig. vi skulle ha ''lilla julafton''. så på kvällen gick vi och åt pizza på nåt ställe och sen hem till mig och kollade på film :)
vi hade köpt en present var och jag köpte rött nagellack, ansiktsmask och dusch saker som marre fick :)
jag fick hannahs julklapp som var ett presentkort på gina tricot, jättebra för mig som ska shoppa idag (a)

klockan halv fyra ska jag möta alla tjejer i gullmars. vi ska åka till stan och sen vid sju tiden ska vi se på en teater i hötorget, hoppas den är bra :)

nu måste jag fixa mig, så jag hinner plus att jag måste städa.
laddar upp bilder och sånt sen.
hejdå :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0