hos sandra med tove

hejhej :)
igår var jag i stallet och red, fick rida min älsklings häst winden (a)

idag var det lucia på skolan, det gick inte så jättebra xD haha, vi sjöng typ olika takt på vissa låtar så det lät jätte konstigt :P

nu är jag hemma hos sandra, vi slutade redan 12 idag. tove kom nyss, vet inte riktigt vad vi ska göra men just nu sitter vi i sandras rum och kollar lite på tv :)
jag ska åka om ca en timme, fyra, eftersom det kommer gäster hem till mig. min brorsa fyller 20 på söndag så släkten kommer och vi ska fira lite och så :)

imorn ska jag, sandra, alina, ailin och tove till nacka och shoppa och handla julklappar. har fortfarande inte köpt någon julklapp än (a)
på kvällen ska jag sova hos sandra eftersom jag blivit utslängd, pga att min brorsa ska ha fest :P så då lär vi väl göra ngt kul på kvällen :)

nu lyssnar vi på lite musik, några förslag på bra låtar? :) ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

er blogg är så sjukt bra, fortsätt uppdatera! :)

2009-12-12 @ 22:57:43
Postat av: josse

bra att du gillar den, fortsätt läsa och komentera! ;)

2009-12-13 @ 20:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0