hej igen :)

jag har inte bloggat på ett tag, har inte varit inne på datan, så har inte t'änkt på det :p
igår var jag, sandra och alina i stan efter att jag varit på öppet hus på JENSEN västra. den verkade ganska bra.
jag köpte:

-vitt vanligt linne-bikbok
-rött vanligt linne-gina
-rött långt linne-bikbok (ska ha som tomtekläder på fredag)
- två bh:ar och ett par trosor- H&M
-julklapp till hanna
-present till min brorsa som fyller år nästa helg


tror det var allt, iaf vad jag kommer ihåg nu :P

idag åkte jag och pappa till landet och hämtade julsaker och mätte lite saker. det var helt dött där, inga var ute. det brukar inte vara speciellt mycket folk där på sommaren heller, om man inte är nere på mickrums (kiosk liknande) när det är liveband, för då är det skit mycket folk där och kul :)
sen åkte vi förbi en möbel affär och kollade lite möbler.

inte så rolig dag, men alla dagar kan inte vara roliga :)

det är bara två veckor kvar till julafton, och jag har inte köpt nånting än :O
måste göra det, nån som vill åka in med mig på lördag/söndag nästa helg? (a)

hejdå <3


landet, bilden tagen av marre

Kommentarer
Postat av: Tove

jag åker gärna nästa helg med dig :) måste köpa mer <3

2009-12-06 @ 19:06:05
Postat av: Josse

aa men bra, då säger vi så! :)

2009-12-06 @ 19:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0