HANNA GÄSTBLOGGAR :)

Ah jag och Tove sitter här i datasalen och "tränar franska". sajk
nej vi är jättebusiga och gör ingenting och vikaren kollar på mig hela tiden..

IMORGON ÄR SISTA SYSLÖJDSLEKTIONEN <3
så jävla skönt ska fan fira efteråt. Syslöjd och musik.. fyfan..

Skolan idag har varit tråkig som vanligt. Vi städade på livskunskapen och då skrev jag mitt namn på väggen med vatten och såpa. Det höll på att inte gå bort men till slut så försvann det haha.. det var ju bra.

Ah nu har jag fan bloggat i typ en halvtimme och knappt kommit fram till något så blogg är nog inget för mig.

så ni får ha det så trevligt och ta det lugnt. kisskiss


Kommentarer
Postat av: Ailin

1. du syns inte på bilden

2. du får säga vilka

2009-12-14 @ 18:57:10
URL: http://ailinninal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0