GOD JUL ALLA :D

Heej :)

Äntligen är dagen de flesta väntade på här!!
JULAFTON :D

Min dag började kl 08:48 med att mina syskon sprang in i mitt rum,
och ville att jag skulle upp för de ville öppna alla paket :P

I vardagsrummet låg det choklad tomtar med tre trisslotter
och gissa vad? Ingen av oss vann något :P haha XD

Nu har vi öppnat alla våra paket från familjen och senare kommer min moster
och alla som ska äta här :) Då får vi fler paket :D:D

Man ser inte så bra, men så låg paketen i morse :P



Så låg tomtarna och chokladmynten när vi gick upp :)


Trisslottorna låg på julkrubban :P


paketen som var till mig :)


Jag fick två perfymer :)


En kamera och ett minnes kort till :)


Jag fick också kläder & smink men de tog jag inte kort på :P
Om jag hinner så bloggar jag mer ikväll, men nu måste jag gå
ska hinna fixa mig innan alla kommer :)

GOD JUL HOPPAS NI FÅR ALLT NI ÖNSKAR ER <3


Kommentarer
Postat av: Kepsen på sned för det är häftigt!

STÖRSTA fjortis-bloggen!! Ni tar allt från Kristoffer Rahlenfeldt(<33333333) och min sötnowzz Kissie(<3333333333333333333)bara så ni vet vad jag tycker liksom :D

2009-12-26 @ 03:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0