fuuteboll

Hej hopp!

nu har jag kommit hem från fotbollscupen! det gick inte så jättebra precis men jag är ändå nöjd, vi åkte tyvärr ut efter gruppspelet.. jag har däremot slängt mig mycket och har därför ont på höfterna :(

imorgon åker jag till sälen och kommer därför inte att blogga under veckan (kommer hem på lördag igen). därför måste jag städa och packa nu ikväll.

MEN, jag kom på att jag inte har köpt klart min julklapp till släkten än och det måste jag göra nu!!! så nu ska jag ducha sen sätta på mig kläder och gå till affären. jag har faktiskt redan tänkt ut vad jag ska köpa :P




jag bloggar lite imorgon innan jag åker också <3
kramisar /Tove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0