föreställning :)

HejHej :)

Jag kom hem för ca en halv timme sen och nu ska jag blogga lite :p

Min dag
På väg till skolan så höll jag på att dö.. De gick inte att gå, det är verkligen JÄTTE halt och jag höll på att ramla hela vägen!

Skolan var nästan som vanlig, bara att alla håller på kastar snöbollar hela tiden och jag blev träffad :s

16:35 gick jag ut med Micke,Hellberg,Oskar och eric. De var ganska kul fast någon mula mig så att jag blev helt svart runt ögonen (såg jag när jag kom hem).

Senare så var jag på en dans/musik/teater föreställning som min syster Sofia var med på :)
Det var kul, jag trodde att de bara var teater när jag kom dit. Men de hade mixat ihop alla grupper
haha roligast var när några killar skulle dansa till thriller dom var så sköna, dom dansar jättebra! :D
Alla dansgrupper dansade till någon MJ låt och alla var bra. Pjäsen var också roligt de var en julsaga :P
Sen så var de också några som sjöng och spelade piano och gitarr dom var jätte duktiga :)

Har tyvärr inga bilder "/

Ha de bra <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0