?

jag kom hem för typ två timmar sen. jag har inte gjrot så mycket sen dess. kollade lite på tv (one tree hill) och sen bara suttit vid datan. har egentligen kemi läxa tills imorn, men orkar inte göra den, för ingen av dom andra
klasserna hade haft läxförhör :)

nu smsar jag med tessan (det var ett tag sen vi sågs) och chattar med alina på msn. vi planerar inför fredagen eftersom det inte blev något gjort i skolan. vi två är bäst på att planera! :D

det var allt kul jag hade att säga, trevligt va? :)
bye bye <3

förresten, några förslag på vad vi kan laga för lätt (inte tar så jättelång tid), billig och fin middag på fredag? kom med förslag nu ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

tacos? :D

2009-12-15 @ 20:11:50
Postat av: gisssa 3 x?

ät ngt juligt och inte vardagligt :)

2009-12-15 @ 20:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0