lov-dagar :)

Godmorgon :P

Jag har vart upp sen tio men de känns fortfarande som morgon :p

Först så ska ni veta att i söndags så åkte jag skridskor för första gången
Jag åkte i kungsan men Alina, hon garva så jävla mycket åt mig hahaha :)
Det gick ganska så bra (a) Jag är nästan proffs nu ;)
Ska kanske åka på lördag igen, vi får se.

Igår så var jag, alina och josse i heron city som josse redan har bloggat om..
Men sen på kvällen så var vi med Dimitri och Sebbe och senare kom Hellberg och Micke också :)
De var rätt kul men vid ca 23:25 blev de typ som roligast.. då fick jag reda på massa saker :D haha XD
Josse sov över och såklart så hade vi de kul då också :D

Idag ska jag träffa Hanna och Alina vid tre för att åka in till sickla och köpa lite saker :P


Alina som ramlade några x :P


Några som kunde åka.. inte som vissa andra (a)


Bilden är från i fredags hos Ailin :)

Hörs sen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0