bilder :)

igår var det skitkul!!
först lagade vi en jättegod middag och umgicks lite, vi körde jag har aldrig och satt och pratade. vid ca sju satte vi på musik och dansade, skit kul. alla dampade (som vanligt ^^ ). efter ett tag kom max, micke och alex. sen när dom andra ville kolla på film vid typ tio gick jag, alina och sandra ut som inte ville kolla film. vi gick upp till skolgården och träffade på massor i våran skola och var med dom. efter ca en och en halvtimme kom tove, max och alex ut till oss och vi gick strax efter. alla vi var med va så roliga  igår, lärde känna nya personer som jag typ aldrig annars pratat med :)
efter gick vi in till ailin och spelade lite anden i glaset, åt godis och chillade :)
sen vid halv tre gick jag, alina, roxy, micke och tove upp till tove och sov.

min outfit igår
tunika- H&M
strumpbyxor- gina



hanna


alina


söta simba


alina och tove, skit söta <3


jag och alina


alina och hanna


alina och jag


alina sköljer ris, haha


roxy, ailin och tove lagar mat


våran fina middag


alina och jag



tove och jag somnade (a)



Idag var jag och alina i farsta och köpte lite saker :)


i farsta:

alina, sandras fisk xD


snygg piller som alina åt



julklapparna jag fick av alina:

två fina armband och en gullig klubba


en jättefin tröja från H&M




det jag köpte i farsta:

klänning från JC


gosiga sockor från cubus



det var allt. hoppas ni gillade bilderna ;)
nu ska jag lägga upp några av bilderna på FB,
hejdå :) <3

Kommentarer
Postat av: Ailin

Fin klänning Josse :)

2009-12-20 @ 13:33:06
URL: http://ailinninal.blogg.se/
Postat av: Anonym

NIIIIIIICE att ni börjar lägga upp dagens outfit & ännu fler bilder :D asnice! :)

2009-12-20 @ 15:40:54
Postat av: josse

tack ailin :)

aa, ska börja med det, eller iaf jag ;)

2009-12-20 @ 20:14:45
URL: http://supervvomen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0