dagen börja dåligt, sluta bra:)

det är nog bara några som förstår min rubrik och det var dom som var med i början av dagen, som sög.. vi hade ju julpyssel idag och då började jag och några i no salen där vi skulle göra såna där snöglober. jag fick en jättesöt nalle som satt i en sko av sandra som jag skulle ha som motiv eller vad man säger, sen bytte jag och tove burk. tack båda <3
iaf, när jag skruvade igen burken läckte den, och det hjälpte inte med limm. när tove hjälpte mig så att det inte läckte mer, lossnade figuren på vissa ställen och började röra sig (när jag kom hem hade den lossnat helt och åkte runt i burken). då blev jag skit arg eftersom alla gjorde så fina förutom jag xD och ännu mer störande var det när EN viss person i min klass sitter och as garvar, var nära på att kasta hela skiten på han :P

resten av dagen var iaf bra och jag som alina gjorde också jättemånga julkort, gav bort massor och fick även massor. tack alla :)

efter skolan var det iaf jättekul, hade ridning :D
eftersom det var sista gången fick vi hoppa som vi hade önskat, det var jättekul. fick yatzy, han var jätteduktig<3

imorgon får vi väl se hur det blir, hoppas det blir kul hos ailin ;)

pusspuss


gammal bild på yatzy, men han ser nästan likadan ut <3

Kommentarer
Postat av: trogen läsare

haha josse kan du inte berätta vem det var som skratta så mycket? :) nyfiiiiiiiiiken ! :D

2009-12-18 @ 16:36:14
Postat av: Josse

det var en kille i min klass som heter tobis scherer.

2009-12-19 @ 13:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0