chill

Har du mer än 20 st sms i inkorgen?
Ja
Vad står det i ditt 3:e sms?
Bra att du gör de <3 klick
Och vem var det ifrån?
Sandra
Är han/hon snygg?
Absolut
Vad står det i ditt 18:e sms?
Haha men ändå, jag behöver veta nu:)
Och det var ifrån?
Sandra
Om du kollar igenom hela din inkorg, vilka har skrivit till dig då?
Sndra, Amir, Ailin
Smsar du ofta?
Ja
Är du beroende?
mmm
Vem smsar du mest med?
Min fru kanske!
Vem ringde du senast?
Diana
Vem ringde dig senast?
 Pappa
Vem är snyggast på din kontaktlista då?
JAG!
Om du går in på dina bilder i mobilen, vad är det första du ser?
en bild på en katt
Hur många bilder har du på mobilen?
128
Vilken är din favoritbild?
den på mig och älsklingen
Lägg in en bild på din mobil:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0