22/12

idag var jag i stan med min brorsa och hans två kompisar. vi köpte julklappar så nu är jag helt klar med julklapparna :)

igår när jag och sandra kom hem till henne snackade vi massor som vanligt. det är så jävla skönt att bara prata om vissa saker ibland, som man inte alltid kan göra.. vi pratade iaf om allt möjligt ♥

just nu har jag ingenting att göra. vill hitta på nåt, men vet inte vad.. ska kanska slå in alla julklappar så har man det gjort, annars vet jag inte vad jag kan hitta på.
det finns typ inga ungdommar här, iaf inte i mitt hus vad jag har sett än. så har alltså inga kompisar här. dom flesta finns i årsta sen typ i bagis och lite utspritt. och jag orkar inte åka nånstans tror jag, om det itne händer nåt kul :P så får väl hitta på nåt här hemma idag, det är oxå skönt :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0