2/12 :)

heej :)
idag var det skola, hände inget speciellt.
efter skolan stannade jag, sandra och tove kvar i skolan, dom spelade innebandy med några killar i våran klass :)
jag hade tänkt att jag skulle läsa lite snart, men boken är inte så bra (fått den i skolan), så vet inte om jag kommer palla. annars ska jag väl bara chilla, man får passa på när det inte är massa plugg :)

helgens planer är typ inte bestämt än. jag och några kompisar hade tänkt att shoppa någon av dagarna, sen nån dag måste jag åka med pappa till landet och hämta lite saker. hoppas jag träffar några där, det var så längesen nu, saknar dom från i somras <3
får väl hitta på något roligt resten av tiden :)

nu ska jag ge jagger mat och även laga mat själv (undra hur det går? :s)
bloggar sen, hejdå så länge :) <3

Kommentarer
Postat av: Tove

jag lagade också mat själv idag :P hehe

2009-12-02 @ 20:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0