10 dagar till jul :D

idag var det tråkit i skolan, som vanligt (a), men får väl stå ut, bara TVÅ SKOLDAGAR kvar!!!!! :D
på torsdag är det bara pyssel hela dagen, fett skönt. och på fredag är det ju avslutning :)

på fredag har vi tjejer bestämt oss för att ha våran egna julafton ;) vi ska vara hemma hos ailin och laga mat och sen hitta på något roligt på kvällen. längtar verkligen till fredag, en kväll med alla tjejer <3

jag har faktiskt inte så mycket planerat under jullovet, det ända jag vet att jag ska göra är:

-fredag: fira jul med alina, ailin, hanna, tove, sandra
-24: fira jul här hemma med släkten
-27:e dec: fira lilla julafton med ''vi fem'' (a) (hannah, lisa, marre, towe)
-31: fira nyår med tjejerna (vet inte än vilka som ska vara med, iaf alla från bloggen ;) )
det är allt jag planerat, lite va? :O

vet ni vad jag gör nu? :)
hihi, jag äter pepparkakor (a)

nu orkar jag inte skriva mer, hejdå

vad ska ni göra under jullovet? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0