Hetingar

TJA TJA :)
Jag skrev i morse men datan stängdes av så jag orkade inte skriva om :P
jadu, den här dagen va rätt bra, man hittar alltid på nya saker att göra :)


Som sagt jag tkr inte att taylor lautner är så het, det är nästan så att jag inte gillar han så mkt...
Vissa andra älskar han .... jag känner några av dem <3 hahhaa

HETINGAR
Några riktigt heta är ju :
nr 1: Cam Gigandet
nr 2: channing Tatum + på han, han kan ju dansa <333



och de snygga är :



Cam gigandet, Channing tatum

Robert Hoffman, Kenny wormald

Fernando Torres <33 och Benjamin Rojas

nu vet ni :P

Måste gå nu.. Hejdå

PUSS PUSS// S




Kommentarer
Postat av: haaaaanna

Cam är en riktig heting! (a)

2009-09-01 @ 07:27:46
Postat av: //s

så klart! därför står han först i listan haha <3

2009-09-01 @ 15:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0